Inschrijven

inschrijvingen

We mochten in september weer een verse lading leden ontvangen. Fijn dat jullie met zovelen in onze scouts willen!
Bij sommige takken is het vaak drummen voor de laatste plekjes te bemachtigen. Daarom proberen we op een zo eerlijk mogelijke manier om te gaan met de inschrijvingen. Daardoor moeten we nu eenmaal ook al eens mensen teleurstellen.

Bij de inschrijvingen krijgen de broertjes en zusjes (geen neven & nichten) voorrang. Daarna worden de overige plaatsen verdeeld over de nieuwe leden.
Ben je reeds lid? Dan wordt je uitgenodigd door je leiding om langs te komen op de scouts of de leiding komt bij je langs (indien je naar een nieuwe tak gaat).

De nieuwe inschrijvingen zijn sinds vorig jaar deels online. Lees onderstaande uitleg dus goed door en noteer de belangrijke data alvast in jouw agenda.

Broers & zussen van huidige leden kunnen zich vanaf zondag 7 augustus 2016 (09:00 uur) inschrijven via een link die hier en op de homepagina zal verschijnen. Bij het veld ‘opmerkingen’ vermelden wie de broer en/of zus is. Dit kan tot en met zondag 21 augustus 2016 (22:00 uur). Deze inschrijving is echter niet definitief en dient goedgekeurd te worden door de groepsleiding.
Van 21 tot 26 augustus bekijkt de groepsleiding alle online inschrijvingen. We kunnen echter niet garanderen dat er plaats zal zijn! Zaterdag 27 augustus geven we het aantal vrije plaatsen per jaar aan op de website.

Vanaf zondag 28 augustus (09:00u) kunnen de nieuwe leden het formulier invullen. Zij vullen de overige plaatsen op. Let wel op, we kijken hierbij ook naar de aantallen per jaar zodat we later geen scheeftrekkingen krijgen bij de oudere takken. Inschrijvingen worden geordend op tijd en zal op die manier overlopen worden. Wees dus op tijd met inschrijven. Inschrijven kan tot vrijdag 2 september (13:00u).

De goedgekeurde inschrijvingen ontvangen een mail van de groepsploeg met de uitnodiging om zondag 4 september naar de wei te komen. Tussen 13 en 15 uur kan je dan de nodige papieren invullen en geeft de groepsploeg verdere info omtrent de betalingen e.d. De papieren die je moeten invullen, zullen mee bij de mail zitten.

De afgekeurde inschrijven ontvangen een mail met daarin het spijtige nieuws dat ze dit jaar geen plaatsje kunnen vullen bij onze scouts. Je zal wel verwijzingen krijgen naar de andere scoutsen in Mortsel.

Voor vragen mag u altijd mailen naar groepsploeg@60ste.be


HET FORMULIER ZIET ER ALS VOLGT UIT EN ZAL HIERONDER VERSCHIJNEN OP 07/08. ZORG DAT U ALLES GEGEVENS KLAAR HEBT STAAN (REKENINGNUMMER IS NIET NODIG)

formulier

Volgende gegevens zijn verplicht:

  • Voornaam & naam
  • Geslacht
  • E-mail
  • Geboortedatum
  • GSM (of telefoon)
  • Land, postcode (gemeente), straat, nummer & (bus)
  • Opmerkingen
    • Naam & tak van de broer(s) of zus(sen) in onze scouts (bij inschrijving van een broer/zus, zonder deze informatie is uw inschrijving ongeldig)
    • Naam van de andere kinderen die u tegelijk wilt inschrijven*
    • Gewenste kapoenentak (bij inschrijving voor de kapoenen)**
    • Voor welk tak (of jaar) u wenst in te schrijven

* Wanneer u meerdere kinderen wil inschrijven, raden wij u aan om voor één kind het formulier juist in te vullen en bij opmerking de namen van de andere kinderen in te vullen. U mag dit enkel doen wanneer ze broer of zus zijn van elkaar.

** U mag een voorkeur van tak geven voor de kapoenen (kwikken of kwakken), maar we kunnen niet garanderen dat er op het moment van inschrijving nog plaats is.